Akcje reklamowe winny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na organizację i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.
W czym wesprze Cię agencja reklamowa?
Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów doskonale orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w sieci (animacje i klipy viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (koperty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, plakatów, stoisk targowych lub folderów. Agencja reklamowa przygotuje również interesujące, unikalne artykuły na stronę www firmy, jak również zaplanuje schemat interakcji z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak np. Twitter, Facebook lub Instagram.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są zwłaszcza do firm, które nie mają swojego działu promocji. Jednak nie znaczy to, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się promocją. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, targów czy konferencji, które najczęściej wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnej oraz harmonijnej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie planu kursów czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]