W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

kraków agencja reklamowa, agencja pr kraków

Akcje reklamowe winny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na organizację i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

W czym wesprze Cię agencja reklamowa?

Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów doskonale orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w sieci (animacje i klipy viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (koperty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, plakatów, stoisk targowych lub folderów. Agencja reklamowa przygotuje również interesujące, unikalne artykuły na stronę www firmy, jak również zaplanuje schemat interakcji z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak np. Twitter, Facebook lub Instagram.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są zwłaszcza do firm, które nie mają swojego działu promocji. Jednak nie znaczy to, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się promocją. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, targów czy konferencji, które najczęściej wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnej oraz harmonijnej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie planu kursów czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Wyróżnione artykuły