Pozycjonować, jak to łatwo powiedzieć

Zleć pozycjonowanie Krakow

Pozycjonowanie stron to szereg prac ,które dążą do poprawienia obecności stron w organicznych (to znaczy w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie daje możliwość zwiększenia przychodów firmy. Dodatkowym plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności usługi, produktu lub samego brandu.

Algorytm Google ocenia wszystkie strony internetowe w oparciu o w przybliżeniu dwustu najrozmaitszych czynników. Rezultat tej ewaluacji determinuje to, na którym miejscu strona czy jej podstrona wyświetli się w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za istotne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają m.in. prędkość ładowania, linkowanie (on-site i off-site), jak również jakość contentu.

Wstukując w wyszukiwarkę Google dowolną frazę, internauta dostaje listę stron, których treść została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na wpisane zapytanie. Które adresy wyświetlają się w SERP najwyżej? Głównie te, których zawartość jest dobrze wypełniona właściwymi frazami kluczowymi. a zarazem bardzo rozbudowana. Na pozycje nie bez wpływu jest też szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, ale i mobile), właściwie wykonane kodowanie, jak również jakość stron www publikujących odnośniki do naszej witryny.

Pozycjonowanie sklepów i stron www – powierz je specjalistom z agencji SEO

Google regularnie modyfikuje algorytm, zatem warto oddać pozycjonowanie i optymalizację sklepów i stron fachowcom. Odpowiednim wyborem będzie firma SEO, która posiada długoletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu ekspertów nie tylko od SEO, ale również kodowania czy copywritingu. Pozostawiając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które dodatkowo podniosą dochód firmy.

Założyłeś firmę? Pozycjonowanie w Google to teraz konieczność!

Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do zarządców stron internetowych, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż produktów czy usług firmy. Decydując się jakąkolwiek działalność nierozważnie jest w XXI w. nie założyć strony firmowej lub ją uruchomić, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Biznesowi konkurenci nie śpią w walce o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle szacunków blisko 97% klientów szuka w sieci opinii o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak ogromnej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu albo strony w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, że klient skorzysta z naszych usług.

Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Wyróżnione artykuły