Zamów pozycjonowanie stron Kraków na ERROR
Istnieją trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Zielone Świątki, Światowe Dni Młodzieży lub Dzień Matki. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo efektywny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta z odpowiednim wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. Najczęściej należy zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed wybranym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową bądź uaktualnioną treść strony.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Drugi typ pozycjonowania to solidne i sprawdzone rozwiązanie dla właścicieli firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Za sprawą należytego dobrania fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie mniejszą konkurencję. Ważne jest też to, że rośnie trend wpisywania uściślonych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie sportowe puma Turin II czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 5 czarna,
– smartfon Samsung Galaxy A40 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne szczególnie dla sklepów online. Przy użyciu tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo szeroką ofertę produktów mogą efektywniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu istotne jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę najczęściej:
– kraj (np. “hostele Polska”)
– miejscowość (“weterynarz Kraków”)
– dzielnicę (“sklep sportowy Sadyba”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w stosunku do firm lokalnych, które kierują swoje usługi tylko do klientów przebywających na tym samym obszarze. Ten sposób pozycjonowania jest preferowania również wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma mały budżet reklamowy i nie ma możliwości konkurować na frazy niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “nauka gry na skrzypcach“, to “nauka gry na skrzypcach Kraków”.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]