Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie handlowym. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych wydarzeń, a prócz tego, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, używa się ich na przykład do handlu w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być właściwie dobrany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

Producenci sprzedają różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, aczkolwiek ich przenośność jest znacznie mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kiosków, portierni bądź kas biletowych.

Pawilon handlowy – dlaczego warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje charakteryzują się dużą trwałością, która jest rezultatem użycia do ich produkcji wysokiej klasy materiałów. Zarówno rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą należycie konserwowane, posłużą kilkanaście lat – nawet przy intensywnym użytkowaniu.

Wyróżnione artykuły