Jakie są metody marketingowe na zwiększenie sprzedaży w małej cukierni?

Cukiernie to słodkie biznesy, w których sprzedawane są przeróżne wypieki. Od słodkich bułeczek przez ciastka i muffiny aż po spektakularne torty. Często jednak takie miejsca pomimo tego, że mają serce i duszę, muszą konkurować z wielkimi sieciówkami. Jakie metody mogą pomóc w tej nie zawsze równej walce? Jakie są metody marketingowe na zwiększenie sprzedaży w małej cukierni? Aby zwiększyć sprzedaż w małej cukierni, stosowanie etykiet z logo na kartonikach może być skutecznym narzędziem marketingowym. Poniżej przedstawiam kilka sugestii, jak wykorzystać tę strategię oraz inne pomysły na zwiększenie sprzedaży: 1. Etykiety…

Czytaj dalej

Jak dotrzeć do klientów online? O pozycjonowaniu dla firm z Krakowa

Wszechobecność internetu oraz prostota korzystania z niego w celu wyszperania potrzebnych towarów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo pragnie obecnie zaistnieć w sieci. Naturalnie, samo założenie strony firmowej nie znaczy, że nowi klienci nas znajdą – ważna jest przecież widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, działających jedynie w określonym województwie czy też wręcz w jednej miejscowości, np. w Lublinie lub w Krakowie, zastanawia się, czy opłaca się im pozycjonować stronę firmową. Tymczasem odpowiedź jest jedna – tak! Pozycjonowanie lokalne – daj się zauważyć w…

Czytaj dalej

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. 95 procent nabywców B2B uważa treści za wiarygodne przy ocenie firmy i jej oferty. Liczba kupujących w internecie stale rośnie: 62 proc. polskich internautów robi zakupy w sieci – to o 6 punktów procentowych więcej…

Czytaj dalej

Wykorzystanie PBN w marketingu internetowym

Żeby klient spostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, lecz również postarać się o jej widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony i to czy systematycznie publikowane są na niej kolejne rzetelne i przydatne dla odbiorcy artykuły. Lecz nie wolno też pominąć tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingu jest wykorzystanie PBN-ów – prywatnych sieci portali. Private blog network, czyli kto stosuje PBNy? PBNy są prywatne, bo są zakładane a potem kierowane…

Czytaj dalej

Co powinien zawierać content plan?

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to zrobić?”. Lista kroków wraz z terminami ich realizacji motywuje do regularnej pracy, a także pozwala w łatwy sposób określić, na jakim etapie się znajdujesz i jak wiele pozostało jeszcze do zrobienia. Takie podejście sprawdza się…

Czytaj dalej

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się pytanie, czy warto walczyć o wyświetlanie się strony na pozycji “zero”. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Nie tylko wyniki z elementami rozszerzonymi Nieustanne zmiany sposobu, w jaki Google prezentuje użytkownikowi odpowiedzi na wyszukiwane frazy, spowodowały, że na pierwszej stronie wyników wyszukiwania trudno już trafić wyłącznie na listę linków kierujących do 10…

Czytaj dalej

Komu zlecić tworzenie stron internetowych?

Funkcjonalność stron internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Projektując witryny internetowe musimy nie tylko pamiętać o względach wizualnych, ale również doświadczeniu internautów – gdy nawigacja po serwisie przysporzy im problemów, od razu przeniosą się na drugą stronę lub zdecydują się na usługi innej firmy. Żeby zatem witryna przyniosła nam oczekiwane korzyści, należy zatroszczyć się o to, by była właściwie zaprojektowana. Jak jednak prezentuje się właściwie wykonana witryna? Co zrobić, by internauci nie opuścili jej zbyt prędko? Zasady projektowania stron internetowych Główną regułą, jaką powinniśmy kierować się projektując strony internetowe…

Czytaj dalej

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że dziś obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć rzetelną agencję SEO? Polecamy kierować się sugestiami ekspertów. Jak zatrudnić solidną firmę SEO? Google przygotowało o tym instruktaż Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron www…

Czytaj dalej

Evergreen content – czym jest i dlaczego warto go stosować?

Wczoraj płonęła Katedra Notre-Dame w Paryżu, dziś lasy w Amazonii – takie tematy charakteryzują się stosunkowo krótką żywotnością i szybko wypierane są przez inne, bardziej aktualne problemy. W opozycji do newsów stoi evergreen content. Czym jest, dlaczego jest ważny i jak można go wykorzystać w strategii content marketingowej? Jakie są dobre przykłady i antyprzykłady? Evergreen content – definicja Evergreen oznacza wiecznie zieloną roślinę lub niestarzejący się przebój, a content zawartość. Dodając te dwa składniki do siebie otrzymamy treść, która się nie starzeje i nie dezaktualizuje. Zawartość artykułu zaliczanego do evergreen…

Czytaj dalej

Zalety usług agencji SEO

Przedsiębiorstwa lub administratorzy sklepów internetowych, którzy pragną, by dotrzeć do najlepszych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na minimum 3 sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań osobiście. Nie posiadając doświadczenia w zakresie SEO i nie monitorując każdego dnia komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać poprawnie i – kluczowe – efektywnie. Kolejna droga to zatrudnienie na etat obeznanego SEOwca, aczkolwiek nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki wydzielone na takie…

Czytaj dalej