Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console

Google Search Console to bezpłatne narzędzie, które jest wyjątkowo pomocne w diagnozowaniu problemów związanych z indeksacją stron. Przy jego użyciu możemy sprawdzić zarówno podstrony, które już znajdują się w wynikach wyszukiwania, jak i te, które jeszcze tam się nie pojawiły. Z GSC możemy również dowiedzieć się, dlaczego dany adres nie został jeszcze zindeksowany. Jak to sprawdzić? Wyjaśniamy, w jaki sposób weryfikować błędy i ostrzeżenia w Google Search Console. Weryfikacja błędów i ostrzeżeń w GSC Miejscem, w którym możemy znaleźć informacje związane z indeksacją stron, jest zakładka “Stan” w Google Search…

Czytaj dalej

Szybkość, niezawodność, bezpieczeństwo – cechy dobrego hostingu

Jeśli posiadasz firmę, to na pewno posiada ona swoją stronę internetową. Czy wiesz jednak, jak ważny dla Twojego biznesu jest poprawnie dobrany hosting? Czym zatem powinien się znamionować dobry hosting dla firm? Hosting – wybierz szybkość oraz bezpieczeństwo Hosting internetowy, przede wszystkim ten dedykowany dla firm, powinien łączyć w sobie kilka wartości: być szybki, bezpieczny, niezawodny i gwarantować wsparcie techniczne. Gdy mówimy o prędkości, mamy na myśli prędkość ładowania się stron. Dlaczego jest ważna? Po pierwsze, ma ona wpływ na wrażenia użytkownika, który często ma skłonność do przedwczesnego opuszczenia strony,…

Czytaj dalej

Krótki poradnik o domenach internetowych

W okresie ostatnich 20 lat internet stał się nierozerwalną częścią naszego życia zawodowego jak i prywatnego. Z każdym rokiem coraz bardziej bliskie prawdy staje się stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w internecie to tak jakbyś nie istniał. Dlatego każda firma, która chce mieć stały kontakt z klientami musi zainwestować we własną stronę internetową. A pierwszym etapem ku temu jest wybór i rejestracja domeny. Jak dobrać najodpowiedniejszą domenę internetową dla Twojej strony? Dobór domeny, a zwłaszcza tej, która ma mieć zastosowanie w celach biznesowych, powinien być zaplanowany, zarówno w części…

Czytaj dalej

Optymalizacja sklepów internetowych – praktyczny poradnik

Ogół zabiegów niezbędnych do ustalenia pozycji portalu w internecie określamy optymalizacją sklepu internetowego. Polega na umieszczeniu w witrynie odpowiedniej tematyki, elementów graficznych oraz linków, które sprawią, że adresaci szybko trafią na nas w przeglądarce. Prześledźmy jak osiągnąć świetne rezultaty w przeglądarce, korzystając z niezbędnych narzędzi do optymalizacji sklepów internetowych. Jakie efekty daje optymalizacja sklepów internetowych Optymalizację sklepów internetowych należy zacząć od ustalenia właściwej kompozycji witryny. Kluczowe jest, żeby sklep był zauważalny dla automatów funkcjonujących dla Google. Nie zapominajmy o zoptymalizowaniu kodu portalu. Istotne znaczenie ma także czytelna zawartość tekstowa oraz…

Czytaj dalej

Centralki telefoniczne

Jeśli poszukujesz centrali telefonicznych dla biura to serdecznie polecamy odwiedzenie strony internetowej firmy Unitel. Firma usługowa Unitel funkcjonuje na rynku od 1992 roku , jest specjalistą jeżeli chodzi o sprzedaż, a także montaż i kompleksowego serwisu abonenckich centrali telefonicznych, zarówno cyfrowych, jak i analogowych. Korporacja jest autoryzowanym partnerem firm Platan oraz Slican od 1992 roku. Dystrybuują także centrale firmy Panasonic oraz produkty innych znanych marek takich, jak Alcatel, Microsoft, IBM, Lenovo, czy Dell. Na pozostałą działalność przedsiebiorstwa składają się: obsługa sieci teleinformatycznych, backup danych i wirtualizacja zasobów sprzętowych. Unitel zajmuje…

Czytaj dalej

Czym są filtry Google?

O co chodzi z filtrami Google? Filtry Google to rodzaj kary nakładanej na strony internetowe, które łamią opracowane przez Google zasady dla twórców stron. Spotkać możemy się z dwoma typami filtrów – z filtrami ręcznymi i algorytmicznymi. Filtry ręczne nakładane są przez pracowników Google Webspam Team, natomiast algorytmiczne nakłada bezpośrednio algorytm Google. Jakie są konsekwencje nałożenia filtrów od Google? Strony, na które zostały nałożone filtry i bany Google odnotowują duży spadek w wynikach wyszukiwania. Za najpoważniejsze przekroczenia Google może ukarać zupełnym usunięciem z wyników wyszukiwania. Zazwyczaj spotkać możemy jednak filtry…

Czytaj dalej

Usuwanie linków z Google, czyli sposób na ściąganie filtra

Spostrzegłeś raptowny spadek pozycji Twojej strony? Czy strona przestała także pojawiać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio zwrotów? Pomimo ogromu starań, domena nie poprawia swojej pozycji w Google? Wszystkie te objawy wskazują na obciążenie domeny filtrem Google. Filtr Google – co to takiego? W pierwszej kolejności należy wytłumaczyć czym właściwie są filtry Google. Blokada pojawia się na skutek źle przeprowadzonego pozycjonowania – głównie z powodu pozyskiwania linków ze złych źródeł. W tym przypadku nakładany jest filtr ręczny, a usunięcie tego rodzaju filtra trwa od jednego nawet do…

Czytaj dalej

Nienaturalne linki przychodzące – spam czy SEO?

Najistotniejszą przyczyną, przez którą na portal internetowy może zostać założony filtr Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest sposób na uniknięcie tych surowych obostrzeń? Nienaturalne linki przychodzące – groźne w skutkach Nienaturalne linki przychodzące to umieszczanie przesadnej liczby odsyłaczy kierujących ruch na naszą stronę w sieci. Naruszają one normy rzetelnego pozycjonowania stworzone przez firmę Google, gdyż manipulują pozycją adresu w przeglądarce. Zazwyczaj nienaturalne linki przychodzące występują w formie wpisów sponsorowanych najeżonych wieloma odnośnikami. Występuje też proces wymiany linków, co skutkuje zastosowaniem filtra. Jeśli nierzetelne praktyki zostaną wykryte, witryna jest ukarana…

Czytaj dalej

Nierzetelne pozycjonowanie – bany i filtry Google

Posiadanie prężnej strony internetowej zobowiązuje do jej ciągłego sytuowana w przeglądarkach, aby była widoczna dla potencjalnych klientów i pojawiała się wysoko w wynikach. Niekiedy jednak nasze zabiegi wywołują pogwałcenie norm uczciwej konkurencji i na stronę mogą być nałożone przez bany i filtry Google. Przekonajmy się, co zrobić, kiedy zajdą tego typu okoliczności. Bany i filtry Google – jak wpływają na wyszukiwanie strony? Ban od Google stanowi najgroźniejszy rodzaj sankcji, jakiemu może ulec witryna internetowa. Jest to całkowite usunięcie jej z rezultatów przeglądarki Google, co w gruncie rzeczy poważnie komplikuje prowadzenie…

Czytaj dalej

Optymalizacja stron internetowych – czy można bez niej żyć?

Stworzenie strony internetowej to nie koniec pracy nad nią. Ważne jest, żeby była ona chętnie odwiedzana przez internautów. Ale co można zrobić, aby nasz serwis cieszył się zainteresowaniem? W tym celu wykonuje się optymalizację. O co chodzi w optymalizacji strony internetowej? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz zawartości strony. Dzięki poprawnie przeprowadzonej optymalizacji nasza strona będzie lepiej indeksowana przez roboty sieciowe, co sprawi, że zajmie ona wyższą pozycję w rezultatach wyszukiwania. Co podlega optymalizacji ? Prawidłowo wykonana optymalizacja – oprócz kodu strony – dotyczy także opublikowanych na niej tekstów i…

Czytaj dalej